Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Σε αργή κίνηση



Το σώμα έπεσε στο πάτωμα σε αργή κίνηση ˙
Και σε αργή κίνηση βγήκε η ψυχή,ίδια με ανάσα.
Μάρτυρές μου ο Τσινάσκι και ο Λόντον ,
Ο Καμιλέρι και ο κλαψιάρης ο Χέμινγουεϊ.
Το σώμα άγγιξε το πάτωμα σε αργή κίνηση˙
Και μια θάλασσα από νερό άνοιξε να το δεχτεί.
Το κρασί ράντισε σαν ποτάμι τον τοίχο
Και γω κρατήθηκα από το τσιγκέλι πάνω μου.
Μάρτυρες μου το περιστέρι στο μπαλκόνι
Που τρομαγμένο έφυγε για το πάρκο .
Μάρτυράς μου ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΗΣ που ξεχύθηκε
Ύπουλα , επιβλητικά στο χώρο , στιγμές πριν ˙
Καθώς το σώμα έπεφτε στο πάτωμα σε αργή κίνηση …

3 σχόλια:

  1. καλησπέρα φίλε Ηλία... πάντοτε μοναδικός στην ατμοσφαιρική χαρτογράφηση της στιγμής... εύχομαι να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ φίλε μου Αντώνη..Ανταποδίδω τις ευχές σου..!Επίσης ήθελα να σε συγχαρώ για τη δημοσίευση ποιηματων σου στο περιοδικό ''Πειραϊκά Γράμματα''!Εύχομαι καλή συνέχεια και κάθε επιτυχία!

    Υ.Γ:Τόσο καιρό απείχα από εδω διότι η Google είχε κάτι ρυθμίσεις και αρκετοί bloggers δεν μπορούσαν να μπουν στα ιστολόγιά τους..Άσε , έφαγα μια τρομάρα...Τέσπα , τέλος καλά όλα καλά (ελπίζω)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα σε πίστευα ούτως ή άλλως
    αλλά έχοντας και τέτοιους μάρτυρες όπως ο Τσινάσκι, το περιστέρι και το άρωμά της...
    τι υπέροχη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή