Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Σχεδόν νιώθω τα μαλλιά σου Μάρτζι







Είμαστε όλοι ανάποδα κρεμασμένοι κάτω από την 

Επιφάνεια μιας θάλασσας, έλεγε ο Sailor,

Τα φύκια σφίγγουν ελάχιστα τις πράσινες θηλιές

Γύρω από το λαιμό μας,

Γύρω από τα πόδια μας,

Και τα κύματα μάς βαράνε σαν πλήκτρα πιάνου

Σε ένα μικρό Campanella.



Μάρτζι δεν βλέπω τα μάτια σου, δεν νιώθω

Τα μαλλιά σου στο στέρνο μου -

Τι είναι αυτό το κρύο που έπεσε στο κρεβάτι μας,

Ξαγρυπνούμε σαν να έχουμε

Ένα νεκρό σώμα ανάμεσά μας - ίσως την αλήθεια,

Ίσως τα αστέρια,

Ίσως την ελπίδα.

Την άκουσες; Μία φυσητήρας μόλις πέρασε

Δίπλα μας. 




Μάρτζι, ξέρω κρέμεσαι κοντά μου κι εσύ

Σε αυτή την κάργια θάλασσα.

Ο πιανίστας παίζει τα τελευταία πλήκτρα βαριά,

Τα σκοτώνει ένα ένα.

Η μουσική αυτή είναι από την Παράδεισο, λες,

Και στο σώμα μου

Κούρνιασαν όλα τα ναυάγια μιας αστικής ζωής.



Τι μαγευτικό που είναι στο τέλος του

Το μικρό κουδούνι,

Σχεδόν μού έρχεται να χορέψω γύρω από το δεμένο

Ανάποδα σώμα μου .

Σχεδόν νιώθω τα μαλλιά σου Μάρτζι,

Σχεδόν…




Στον φίλο μου τον Sailor

8 σχόλια:

  1. ε μίστερ νομίζω ότι για μερικά δευτερόλεπτα ένιωσα ρίγος ίδιο μ' αυτό που με λυγίζει όταν βγαίνω έξω στον παγωμένο αέρα αυτής της ψεύτρας πόλης χαράματα από κάποιο μπαρ πατημένη στα κονιάκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχεδόν άφωνη...
    Μην χαλάσω αυτό το όμορφο υποβρύχιο ποίημα
    με καμιά φάλτσα μπουρμπουλήθρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εφόσον το έργο σου πήρε και έγκριση από διάφορους της Κακοποίησης, νομίζω πλέον μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος με τους dirty realists στο προσκεφάλι σου έναν ύπνο γλυκό και πικρό όπως η ωραία μαύρη μπύρα
    μα απ'τις σκατωμένες σόλες των παπουτσιών σου θα σε παρακολουθούμε στενά όσο κοιμάσαι στο σεντονιασμένο πόντιουμ εμείς οι κουραδιάρηδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Lady σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου..και σου χρωστάω μια επικοινωνία μην ξεχνιόμαστε!!
    k.Mer καλώς ήρθες στο κλαμπ , μην αγχώνεσαι για τις μπουρπουλήθρες, τις λατρεύω ώρες ώρες!
    Larry Cool τιμή μου που σου άρεσε κάτι δικό μου...
    Tree Surgeon ,συνάδελφε, καλώς σε βρίσκω κι εσένα. Κι όσο για Κακοποίηση, κοίτα αλλού όχι εδώ στους φίλους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή